Flormar Alışverişim

24 Aralık 2009 Perşembe Günü e-Flormar sitesinden ;1 ADET FLORMAR TOUCH PARFUM ,1 ADET FLORMAR TOUCH DEO,2 ADET FLORMAR EYELİNER PEN siparişi verdim.Siparişlerimin bugün gelmesini bekliyorum.

Bu arada Makyaj Çantasındaki eksikleri tamamlamak isteyen bayanlar için;Flormar’ın Promosyon ürünlerini de  hatırlatmakta fayda var;

30 TL ve üzerindeki tüm alımlarınızda Flormar’dan size makyaj çantası hediye.
Çantalarımız her 30 tl’lik alım için geçerlidir.
Ürün bedeli toplamınin en az 30 TL tutarında olması gerekmektedir.

Flormar,parfüm ve deo ürün gamından herhangi birini alan bayanlara şık gece çantası hediye ediyor.Mind,heart,touch ve soul parfümlerinden herhangi biri ile yine aynı adları taşıyan deo serisinden herhangi bir ürün alan bayanlar şık gece çantasını hediye olarak alabilecekler.

Siparişlerim elime ulaştığında da ürünleri deneyerek yorum olarak burada belirteceğim.
Flormar touch parfümü sipariş verirken buradaki diğer parfümleri de inceledim ama açıkçası hangisini alacağım konusunda kararsız kaldım.Umarım doğru bir tercih yapmışımdır.🙂

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Kozmetik Ürünleri, Makyaj içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

