Ayakkabı Kutusu Alıyorum :)

Günaydınnn🙂 Bu Sabah her zamanki gibi kalktım okula geldim.Ders programıma bakmamışım,meğersem yenilenen ders programına göre bugün 3 saat dersim yokmuş,döndüm eve geldim.Bilseydim uykudan kalkarmıydım hiç🙂

Bu durumu fırsat bilerek alışveriş yapayım dedim.Buradaki yazımda ayakkabı kutularına ihtiyacım olduğunu söylemiştim.Farkettim de uzun zamandır kendime birşeyler almıyorum,biraz kendimi ödüllendirmeliyim🙂

Alışveriş listem şu şekilde olacak gibi;

1-İnci Ayakkabı Kutuları
2-Flormar Touch PArfüm
3-Flormar Eyeliner Pen
4-Braun Satin hair (bunu şimdilik almayacağım,Braun’a seslenerek,fiyatlarının düşmesini bekliyorum :P)

Bir öğrencimin velisi olan yakın bir arkadaşımda gördüm ayakkabı kutularını.Çok hoşuma gitmişti,o gün bugündür sayıklayıp duruyorum..

Ayakkabı kutularını çok araştırdım.Eğer sizde almak isterseniz en uygun bu sitede satışa sunulmuş.Başka yerde aramanıza gerek yok..Ben buradan alacağım.Bugün 6 adet sipariş vermeyi düşünüyorum,Eğer memnun kalırsam siparişlerimin devamı da gelecek.Sanırım diğer öğretmen arkadaşlar da almayı düşünüyorlar ama öncelikle birisinin alıp kullanarak tavsiye etmesini bekliyorlar,Eh en küçük olarak bu iş bana düştü🙂

Doğu görevinden sonra Tayin ile ordan oraya savrulan bir öğretmen olarak fazla eşyaya sahip değilim.Evimde ayakkabı dolabım (vestiyer)olmadığı için çok sıkıntı çekiyorum.Ayakkbı kutularına çok ihtiyacım var.Düşündüm de kutuları farklı şekillerde de kullanabilirim.Örneğin çorap kutusu olabilir,biraz süsleme ile de yenş yıl için harika bir hediye paketi kutusu da yapabilirim onları.Şimdi çok heveslendim ya.Hemen almalıyım.

Ayakkabı mağazaları karton kutular yerine bu kutuları kullansa daha sağlıklı ve hijyenik olacağını düşünüyorum.Karton kutuları çoğunlukla çöpe atıyoruz.Attığımız her karton parçası bir yeryüzünde bir ağacın yok olmasına neden oluyor.Kimbilir belki de her gün milyonlarca karton ayakkabı kutusu çöpe gidiyor…

Ayakkabı kutuları siparişimi yazımı yazarken verdim.Geldiği zaman fotoğraflayarak sizlerle paylaşacağım.İnşallah memnun kalırım da diğer ayakkabılarımda ortalıkta gezmekten kurtulur.🙂

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Beğendim Paylaştım, Günlük, Hayatımızı Kolaylaştıranlar, Kadının Dünyası içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

