Mucizevi Bir Tarak Bu :)

Braun Satin Hair Brush İontec Saç Fırçası ,Braun’un Bayanlar için ürettiği harika bir Fırça.Ben çok beğendim.Saçlarım kıvırcık olduğu için genelde fön çekildikten sonra çok uzun süre düz olarak kalmıyor.Okulda tenefüs aralarında jöle sür,sprey sık işlemleriyle uğraşmakta oldukça üşendirici ve zaman kaybettirici bir durum oluyor.Bu yüzden Saçlarıma yalnızca hafta sonları fön çektiriyorum.Diğer günler öğrencilerimin karşısına bonus kafa olarak çıkıyorum.Öyle ki okulda beni arayan bir öğrenci velimiz,işe yeni başlayan okul hizmetlisine; “Hani böyle bonus kafa gibi  kıvırcık,kızıl saçlı bir ingilizce öğretmeni var ya mavi gözleri var onu arıyorum” demiş.Öğretmenler odasında kahkaha krizlerine girme nedenimizdir mübarek bonus saçlarım🙂
Efendim,diyeceğim şu ki;bir tane bu fırçadan edinilmeli,edinmeliyim.At çantaya rüzgar saçınımı bozdu çıkar sihirli bir dokunuş yap vee saçların ipek gibi olsun.
Satın almak için araştırırken baktım,bu sitede KDV Dahil: 68,00 TL ‘ye satışa sunulmuş.Fiyat normal ama diyorum ki  biraz daha uygun olsun da taraklarla hiç uğraşmayalım değil mi?Braun‘ a seslenelim bayanlar🙂

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Kadının Dünyası, Moda içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

