Menemen Treni

Tren İzmir’den Menemen istikametine yola çıkmış.
Yaşlı bir teyze kondüktörü çağırıp,”yavrum Menimen’e varınca beni bildiriver,aman unutma”demiş.
Kondüktör de “sen uyu teyzem,Menimeni varınca ben seni bildiricem”diye garanti vermiş.

Teyze güvenip uyumuş.Kondüktör ise bu olayı unutmuş.Tren Menemen’i geçmiş.Epey sonra kondüktör teyzenin ineceği yeri hatırlayıp makiniste koşmuş.Treni durdurmuşlar ve çok üzülmüşler.Gecenin bir vakti kadıncağızın Menemen ‘e tek başına dönmesi olacak iş değilmiş.

Makinist” dur ben treni geri alayım.Menemen’e geri dönelim.’Gece fark eden olmaz,soran olursa da “yanlış makasa girmişiz” deyip idare ederiz’ demiş.Ve gece karanlığında Menemen’e geri dönmüşler.Kondüktör koşup teyzeyi uyandırmış.”Kalk teyzem,Menimen’i vardık”demiş.Teyze uyanmış”ömrüne bereket yavrum” diyerek çantasını açmış,bir hap çıkarmış yutmuş.Tekrar başını yaslamış.Kondüktör hayretler içinde,inmiyormusun diye sormuş.Teyze,”yok yavrum,ben bu gün doktora gittiydim,doktor iki tane hap verdi.Birini Basmane’de alcen dedi,ikinciyi de Menimen’i varınca alcen.Ben hapımı aldım,kal sağlıcakla”demiş. 🙂

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Mutlaka Okumanız Gerekenler içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

