Flormar Oje İle Güzel Ellerim :)

Bu sabah okula giderken giydiğim pembe kazağa uygun olarak Flormar’ın Pembe(No:02) renkli ojeyi sürdüm.Tırnak uzatmayı hiç sevmeyen biri olarak,Allahıma şükürler olsun çok yapısal tırnaklarım var :)Uzatmama rağmen oje güzel duruyor.Bu rengi ilk defa deniyorum.Herkesin çok dikkatini çekmiş.bütün bayan öğretmenler ojenin markasını sordu :)Gerçi ben Flormar’a küsüm:( Kasım ayında bana ürünlerinden bir paket göndereceklerini belirten bir mail atmışlardı.ama hala gelmedi…😦😦 DUY SESİMİ FLORMAR!!
 Almak isteyenler için hemen belirteyim.Bu oje sadece 1.50 TL.Ben çok beğendim.Eğer kıyafetinize uygun tonlarını uygularsanız çok şık ve güzel oluyor.
Aslında ojelerde Flormar’ı tercih etmemin,Kalitesi yanında diğer bir sebebi de; Hayvanlar üzerinde denenmemiş,Hayvansal katkı maddesi içermiyor olmasıdır.Flormar ürünlerini gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Kozmetik Ürünleri, Makyaj içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

