Kıymetli Ve de Lezzetli Misafirim;SİNANGİL UNLARI :)

Sinangil unlarından geçen hafta ürünlerini denemem için adres bilgilerimi isteyen bir mail aldım.Adresimi kendilerine ilettikten kısa bir süre sonra (Dün)Sinangil bana kocamann bir paket göndermiş.Öyle mutlu oldum ki…🙂Sinagil Unları evimize bu güne kadar gelmiş geçmiş en lezzetli misafirimiz oldu. :)Kendilerine çok teşekkür ediyorum.

Sinangil Paketinde Neler var neler🙂

      1 Paket 7 tahıllı ekmek unu karışımı – (mayası içnde hem makine hem elde hazırlamak için)

1 paket çavdarlı ekmek karışımı – (mayası içnde hem makine hem elde hazırlamak için)
1 Paket kekunu tropik aromalı (1 paketten 3 kek)
1 Paket kekunu limon aromalı (1 paketten 3 kek)
1 Paket kekunu fındık aromalı (1 paketten 3 kek )
1 Paket kekunu sade(1 paketten 3 kek)
1 paket mantı unu
1 paket tam buğday unu
1 paket böreklik un
1 paket baklavalık un
küçük paketlerde kabartma tozu,karbonat ve şık bir mutfak önlüğü..
NEŞE’NİN ÜSTÜNDE SİNANGİL‘İN ŞİRİN MUTFAK ÖNLÜĞÜ🙂
Sinangilin Logosuna bile bakınca,insanın yüzünde bir tebessüm oluşuyor.Öyle şirin bir Logosu var ki değil mi?🙂

Açıkcası Sinangil Unlarını denemek için çookk sabırsızlanıyorum.🙂
Yalnızca Sinangil Unlarına özel olarak tasarladığım Pasta ve Börek tariflerimi buradan ve blogumdan takip edebilirsiniz.
Yarın ki sabah kahvaltısında ;Sinangil unlarıyla özel bir tarifimi yapacağım resimleriyle beraber sizlerle burada da paylaşacağım.Beni izlemeye devam edin🙂

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Hediyelerim içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Kıymetli Ve de Lezzetli Misafirim;SİNANGİL UNLARI :) için 3 cevap

  1. Ayşegül dedi ki:

    çok güzel… demekki bol baklavalı-börekli günler bizi bekliyor🙂

  2. AYNUR dedi ki:

    Merhaba ben İstanbul'dan Aynur.

    10 yıllık evliyim.çalışıyorum.çalışmama rağmen mutfakla çokyakınen ilgiliyim.özellikle hamur işleri ile uğraşmak en büyük hobilerim içinde yer alıyor.yıllardır bim marketlerinin ununu kullanıyodum ve herhangi bir şikayetimde olmadı.gerçekten çok memnundum.fakat geçen hafta sinangil sizin ununuzu denemek istedim ve sonuç harikaydı.anneme un helvası yaptırdım ve çok güzel olmuştu annemin ilk sorduğu soru bu unu nerden aldın çok güzelmiş dedi ve bende bu sayede iki un arasındaki farkı anlamış oldum.

    emeği geçen herkese daha toprağı eken,biçen, o tahılı toz haline getiren ve bizlere aracılık yapan sunan herkese çok teşekkürler.

Bir Cevap Yazın

