Blog Yazarları Buluşması

Bir mimarın hobisi bloğunun sahibesinin düzenlediği blog yazarları buluşması 26 Aralık Cumartesi günü saat 11.00 ‘de İstanbul Cevahir Alışveriş Merkezi 6. kat’taki Kahve Dünyasında olacakmış..İstanbulda ikamet etmediğim için ne yazık ki ben katılamıyorum,Ama Katılmak isteyen tüm Blogger arkadaşlarımızı gitmelerini tavsiye ediyorum.Sorularınız ve Buluşma Detayları için buraya tıklamanız yeterli. 🙂

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Duyuru Yaptım içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Blog Yazarları Buluşması için 2 cevap

  1. saol seker duyuru için….sen nerde isen orda da yaparız istanbulda deilim diye uzulmuussun neolur uzulme:)

  2. Neşetuana dedi ki:

    Antalyada da olur inşallah,teşekkür ederim🙂

Bir Cevap Yazın

