Eker’in Lezzetli Sütlü Tatlıları

Az evvel Migros’a alışverişe gidip geldik.Bu hafta öğrencilerimi sözlü sınav yapacağım,;Sözlü öncesi öğrencilerime çikolata dağıtmayı düşündüm :)Uzun zamandır yapamadığım bir aktiviteydi.1 koli çikolata aldık.
Rafları incelerken Eker‘in sütlü tatlıları dikkatimi çekti,biliyorsunuz dışarıdan alınan hazır yiyecek tüketimine her zaman karşıyımdır.Ama Eker‘in “Sakızlı Muhallebi”sini merak ettim.Deneme amacıyla aldım.Şimdi yiyorum :)Hıımm beğendim,sütlaç tadında…Muhallebiyi tadarken  damla sakız’ın mis gibi aroma kokusunu alabiliyorsunuz.
Eker‘in farklı sütlü tatlı çeşitleri de var.Özellikle çalışan bayanlar için ideal bir tatlı.Alın atın dolaba,misafir geldiğinde “ne yapacağım? “diye düşünmek yerine, Eker’in lezzetli sütlü tatlılarından ikram edebilirsiniz.

Eker’in sütlü tatlı çeşitlerine burayı tıklayarak ulaşabilirsiniz.

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Tatlı Tarifleri içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

