Deniz Baykal Sen Bize Kal

Gece gece vampir olmak vardı. Bu halle durumum bildiğin patates. Tek göz kaymış, bi taraftan duymuyorum, uykum var, bacaklarım üşüyor, dede gibi bacaklara yorgan örtmüşüm. Görenler belden aşağım tutmuyor sanar. Bi yandan da hapşurma başladı. Dede mode on.

Hadi ben vampir değilim, Deniz Baykal da mı değil? Ne zamandan beri CHP’de bi hesap yapmaya çalıştım, bulamadım. Aynada da görükmüyormuş. Görükmez adam gibi. Bi de Deniz Baykal çok hızlı. Sabahları erken kalkıp vatandaşla koşuyor. Oyla besleniyormuş. Canlı insan oyu. Aslında bence umutla besleniyor ama neyse.Umut fukaranın azığıdır derler.. :) 

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Mizah içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

