Bu Tekerlemeyi Siz de Okumalısınız

Açılımcılar açılımlarını açarken açmak istedikleri açıklığa,açıklık ile ulaşamadılar.Açılım lafı etrafta dolandı ama açılan bir paket olmadı.Pandoranın kutusu bile açılmıştı mitolojiye göre..Neydi bu açılım?
Açılımcılar açılımı açmak istiyor ama, açık açık açılsın istemiyorlar, kapalı açılsın istiyorlar.
Açılımın açılmasını istemeyenler ise ,kapatmaya karşı. Açılımı kapalı açarsanız, bakın açık açık açıklıyoruz, açık ederiz diyorlar. Diyorlar ama, açılımcılara göre, açacakları açılımı açıklamak suç…
En son bıraktığımda, açılımı açacak olan açılımcı parti, kapalı açılımı açıklayacak partilerin kapatılması gerektiğini söylüyordu, sonra ne oldu bilmiyorum.

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Bunlara Güldüm-Geçtim, Mizah içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

