ELDENELE BLOG’A TEŞEKKÜRLER

Paylaşmak insanı insan yapan yegane unsurlardan biridir.Herşeyi paylaşırmı insan?Bütün sahip olduklarınızı başkalarıyla paylaşmak istermisiniz?Günümüz şartlarına göre bunun mümkün olmadığını biliyorum.Sanki gün geçtikçe insanlar birbirlerine daha çok yabancılaşıyorlar,iletişimler kısıtlanıyor..Ama iyi ama kötü..Değişiyoruz,Farklılaşıyoruz..

Son günlerde benim haylaz öğrencilerimi kitap okuma merakı sardı.Aslında büyüyorlar :)Kitap okumak istemeleri ben çok mutlu ediyor.Şu anda en tehlikeli çağlarındalar,kişilik oluşumu başladı.Sürekli kendilerine birilerini örnek alarak o kişiyi taklit etmeye çalışıyorlar.Elimden geldiğince öğrencilerime iyi örnek olmaya çalışıyorum.

Düşünsenize anne baba kimi zaman tek 1 çocuğu ile başedemezken biz okullarda binlerce çocuklarımızın eğitiminden ve davranışlarından sorumluyuz.Onların eline bir diken batsa bizlerin kalbi kanar..Hepsini öyle çok seviyorum ki..Çalışkan,tembel ayırt etmeden..Hem zaten bana göre bir öğrenci tembel olarak adlandırılıyorsa bu onu eğitenlerin hatasıdır çoğunlukla..
Canlarım onlar benim..🙂

Son birkaç haftadır öğrencilerim için kitap arayışlarındaydım.Duydunuz mu bilmiyorum,ben de tesadüfen ELDENELEBLOG‘u keşfettim.Güzel paylaşımların olduğunu gördüm.Sevgili meslektaşım Selda Hanım’ın Psikoloji Kitaplarını paylaşmak istediğini görünce hemen öğrencilerim için rica ettim.Kitaplar elime ulaştı,Harika hepsi..
Öğrencilerime okumaları için verdim.Çok sevindiler :)Selda Hanım’a Güzel paylaşımı ile öğrencilerimizin kişilik gelişimine kitapları ile katkı sağladığı için çok Teşekkür Ediyorum.

ELDEN ELE BLOG’U ZİYARET ETMEK İÇİN TIKLAYINIZ.

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Bugünkü Haberler, Günlük içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

ELDENELE BLOG’A TEŞEKKÜRLER için 2 cevap

  1. asyaselda dedi ki:

    umarım beğenmişlerdir:)güle güle okuyun okusunlar sevgiler

  2. Neşetuana dedi ki:

    evet,harika kitaplar.Teşekkürler:)

Bir Cevap Yazın

