BİR İYİLİK YAP KENDİNE :)

Burada anlattığım nedenlerden dolayı birkaç haftadır bloguma giriş yapamadım.
Doğadan çay’ın geçen ay düzenlediği bir kampanya ile internet sitesindeki formu dolduran ilk 5000 kişiye çay gönderiminde bulunacaktı.Bende katılım yapmıştım.Kurban Bayramı öncesi çayım adresime teslim edildi🙂
Açıkçası Doğadan’ın siyah çay’ı hariç diğer bütün bitki çaylarını denemiştim.Doğadan çayın tanıtım Reklamında “demlik çayı sevenler için..” sözünü duyduğumda acaba tadı nasıldır diye düşünmekteydim :)Özellikle öğrenciler çok iyi bilir.Poşet çayın garip bir tadı vardır.Hele suyu iyice kaynatmadan çay poşetini suya daldırırsanız hoş olmayan bir tat alır.Üniversitenin ilk  yıllarımda poşet çaya mahkum olmuş biri olarak alışmaya çalışıyordum ama sonra dayanamadım :)Bilirsiniz Üniversite devlet yurtlarında elektrikli aletler kullanmak yasaktır.Su ısıtıcı ile yakalanırsanız alimallah yöneticiler ısıtıcınızın kablosunu koparır.Benim yurtta kocaman bir su ısıtıcım m vardı,2 boy hemde.Küçük boylu olanda makarna yapardık,siz hiç kettle de yapılmış makarna yediniz mi??Öğrenciler bilirler..🙂
Velhasıl poşet çaya alışamadığımda su ısıtıcımızla çay demlerdik.Süper oluyordu.
Eee üniversite bitti.Artık büyüdük :)Sevmediğim poşet çaylardan vazgeçemez olduk.2 yıldır hiç demleme çay içmedim sanırım.Ne büyük mahrumiyet :)Demleme çay mis gibi kokar değil mi?,yanında da bir simit..En güzel kahvaltı…kimilerine göre en güzel mutluluktur..
Ben bu mutluluğu Doğadan ile tecrube ettim,demlik çayı kadar lezzetli..


Ev adresime Doğadan Çay tarafından kargo ile gönderilen Doğadan siyah çay ve güzel bir tüketici mektubu.🙂

Bunlar da Doğadan’a ait olan kullandığım diğer çaylar;
DOĞADAN ADAÇAYI;kesinlikle bütün hastalıklara iyi geldiğine inanıyorum.Mide ağrısını çok çabuk geçiriyor.Bayanlarda Regl dönemlerinde mutlaka içilmesi gereken bir çay.
DOĞADAN MATE(karışık meyve çayı)
Fotoğraf makinemin pilleri bittiği için diğer Doğadan çaylarımızı resimleyemedim :)Bizim evde herkesin bir doğadan çayı var.Çünkü Ürün yelpazesi oldukça geniş.Minik çocuklarımız için bile aromalı çaylar üretilmiş,üstelik % 100 doğal üretim..
Sonunda siyah çay’ı da kampanya sayesinde deneyerek ailemize katılımını sağladık.Şimdi gözüm Doğadan‘ın yeni ürünü olan “Ekinezyalı karışık bitki çay”ında .İnşallah yakın bir zamanda onu da deneyerek sizlere tadı hakkında bilgi vereceğim.Siz de BİR İYİLİK YAPın kendinize :)Ve doğadan’ın farklı çay lezzetlerini ailenize katın.Ailemiz genişlesin🙂🙂

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Kahvaltı, Yeme İçme içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

