HEDİYE VERİYORUM

SONUNDA BEN DE HEDİYE VERMEYE KARAR VERDİM .BLOG SAHİBİ OLAN OLMAYAN HERKESE AÇIKTIR.BURAYA HEMEN TIK TIK YAPARAK KAMPANYAYA KATILMA ŞARTLARINI ÖĞRENEREK KATILIN.ACELE EDİN🙂
SON KATILIM:15 ARALIK 2009
NOT:HEDİYE KAZANDIĞINIZDA,SİZLERE KOLAY ULAŞABİLMEM İÇİN İZLEYİCİM OLMANIZI RİCA EDİYORUM…

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Kampanyalar içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

HEDİYE VERİYORUM için 16 cevap

  1. ~ ZNP ~ dedi ki:

    İlk denemem ve şansımı demenek istedim🙂
    http://badenaz.blogsayfasi.com/tuananin-dunyasi/

  2. ece dedi ki:

    duyarlı davranılınızdan dolayı sizi kutluyorum ve etrafımdaki tüm arkadaşlarıma bu lifleri almaları ve destek vermeleri için teşvik taahhüdü veriyorum umarım başarılı oluruz..

  3. deniz dedi ki:

    benimde ilk izlemeye alım teşekkürler

    http://fotodunyam-deniz.blogspot.com/

  4. nilya dedi ki:

    http://nilyam.blogspot.com/2009/11/bir-el-de-siz-uzatn-yardmlarnz.html bende sitemde paylaştım.Umarım ufakta olsa bir katkım olur.Destek olan herkese teşekkürlerimi sunuyorum

  5. @rmi dedi ki:

    ben de izlemeye aldım teşekkürler şimdiden:)))

  6. Neşetuana dedi ki:

    Ece,Badenaz,Deniz,Nilya Hepinize Bol şanslar diliyorum🙂

    Armi teşekkürler,eğer blogunda kampanyayı duyurursan +3 çekiliş hakkı da kazanabilirsin🙂

  7. zeynepefe78@hotmail.com dedi ki:

    http://eceberk.blogcu.com/bir-hayat-hikayesi-ve-banyo-lifleri/6507587

    bloğumda yayınladım,güzel düşünceniz için teşekkürler..

  8. portakal reçeli dedi ki:

    ben de duyurdum bu kampanyayı,bu duyarlı davranışınız nedeniyle sizi kutluyorum.
    http://hergunguzellik.azbuz.com/readArticle.jsp?objectID=5000000011960092

  9. Dilek dedi ki:

    Bende katılmak istiyorum.Ayrıca blogun çok güzelmiş.İyi Çalışmalar Dilerim

  10. BURCU dedi ki:

    Bende katılmak istiyorumm ..:)

  11. emineburak dedi ki:

    bende katıldım umarım kazanırım.emine genç

  12. Neşetuana dedi ki:

    emine burak;teşekkür ederim ama bu kampanya geçen yıldı.bitti ve sonuçlar açıklanmıştı.🙂

  13. balciki dedi ki:

    başarılar arkadaşım blogunu izlemeye aldım benim blogum yok

Bir Cevap Yazın

