HEDİYE VAR :)

AHH HAYAT… HÜZÜN VE NEŞE BİRARADA..
   Dün elimde kitaplar ve minik saksı çiçekleriyle,Antalya merkezinde bulunan bir huzur evine ziyarete gittim.Yaşlı diye adlandırılan ama biz gençlerden daha genç ve dinamik olan şeker insanlarla tanıştım.Birçoğunun çocuklarının Anne ve Babalarını Huzurevine bıraktıktan sonra ziyare bile gelmediğini öğrendim.Bir teyzecik ağlayarak anlattı;Oğlu bir üniversitede önemli bir makamda çalışıyormuş ama gelini kendisini istemediği için huzurevine yerleştirilmiş,yine de ağzından hiç kötü bir kelime çıkmadı nineciğin..”İyi ve huzurlu olsunlarda hiç gelmeselerde olur kuzum” dedi.Ama ben içten içe ninenin oğluna kızdım,kızmadım dersem yalan olur.Bir anne kötü bile olsa ona sahip çıkılmalı..En azından haftada 1 kez olsun ziyarete gelmek çok zor olmasa gerek değil mi???Eğer sizinde evinize yakın olan huzurevleri ve çocuk esirgeme yurtları var ise ziyarete gitmenizi önerebilirim.Biraz hüzünleniyorsunuz ama oradaki insanların sevgiye öyle çok ihtiyacı var ki..Ancak giderseniz bunu anlayabilirsiniz..
  Huzurevine Saksı çiçekleri götürdüğümü söylemiştim.Ben koparılan çiçekleri sevmiyorum.Çiçekler her zaman dalında güzeldir.Biliyormusunuz oldum olası önemli günlerde bana koparılmış gül, vs gibi buket çiçek alanlara düşman olmuşumdur.Düşünsenize bir gülü dalından kopardığınızda ne kadar süre vazoda durabilir?En fazla 4 gün..Bırakın dalında dursun güzellikler,koparmayın dalından!
  Saksı çiçeklerimi 3 yakışıklı dedeye hediye ettim.🙂
  Adı aklımda kalan kamile neneye de  “reyhan”bitkisini hediye ettim.Tanışmamız sırasında uzun bir süre bana bakakaldı sonra ağlamaya başladı ben de üzüldüm😦 Meğersem kızına çok benziyormuşum onun da gözleri maviymiş.Bu benzerliğe üzülsem mi sevinsem mi bilemedim.Uzun bir süre bana sarıldı ve bırakmadı.Onun da kızı uzak bir şehirdeymiş.Ancak bayramlarda 1 saatliğine ziyaretine gelirmiş.Bu hikayeleri dinleyince sinirleniyor insan gerçekten.”BEN KABULLENMİYORUM.İNSAN NASIL CANINDAN BİR PARÇAYI BIRAKABİLİR.ONDAN VAZGEÇEBİLİR?NASIL BİR EVLATTIR Kİ ANNESİNDEN BABASINDAN VAZGEÇEBİLİYOR…”Düşünsenize insanlar yeni bir eş sahibi olabilme imkanına sahipler ama ANNE ve BABA 1 tanedir…
  Bunlar elbetti ki benim üzelerek içimden düşündüklerimAma her şerin içinde bir hayır varmış.Her yanlışın içinde mutlaka bir doğru da vardır.Bizlere düşen de hayatı daha yaşanılabilir bir kaliteye getirmektir.Huzurevinde güzel resimler çektim.Aslında resimlerini blogumda yayınlayacağımı söyleyerek izin de aldım Ama oradaki insanları deşifre etmemek için fotoğrafları eklememeye karar verdim.Emin olun ki hepsi pamuk çok şeker gibi insanlar :)Ve tek ihtiyaçları sadece SEVGİ..
   Huzurevinde ziyaret saati dolunca yine geleceğimi söyleyerek ,her zaman uğradığım nermin teyzeciğin evine doğru yol aldım.Nermin Teyze eşini 4 yıl önce kanserden kaybetmiş,eşi vefat edince eşinin ailesi kendilerine hiç sahip çıkmamış.Kadıncığaz 4 çocuğuyla birlikte çok zor şartlarda yaşama mücadelesi veriyor.4 çocuğunu temizlik işleri yaparak okutturuyor.Elimizden geldiği kadar kendisine yardım etmeye çalışıyoruz ama kesinlikle hiçbir yardımı kabul etmiyor.Evine 1 kilo birşey alıp gitsem,bir dahaki sefer evine gittiğimde yaptığı elişlerinden bana vermek istiyor.O kadar gururlu bir kadın ki hakkı olmayan birşeye asla sahip olmak istemiyor.Biliyormusunuz aslında yapılan hayırların başkaları tarafından bilinmemesi dinimizce uygun görülmemektedir.Ama bazı zamanlarda yaptığınız yardımları başkarına da anlatarak onları bilinçlenderek yardım ağına katılmalarını sağlayabilirsiniz.”Az sadaka çok bela defeder”..
   Nermin teyzenin işlediği “Banyo Lif”lerinden örnekler aldım.Yardım kabul etmediği için bunları satarak geçimini sağlamasına bir katkımız olmasını istedim.Ve birşey öğrendim gerçekten yardıma ihtiyacı olan insanlar sizden gelen yardımları,emek harcamadan kabul etmiyor..“Banyo Lif”leri fiyatlarına internetten şöyle bir baktım 10 TL ye kargo hariç olarak satışa sunulmuş.Ben 10 TL kargo dahil olarak satışa sunulmasını uygun gördüm.Herkesin evinde mutlaka “Banyo Lif”ine ihtiyacı olur.Genç kızlar çeyizleri için alabilir,Çevrenizdeki insanlara hediye etmek amacı ile de alabilirsiniz.1 den fazla Banyo Lif’i alımlarında uygun ücret uygulanabilir ve isteğiniz renkte yapılabilir.Unutmayın bu lifleri almakla,aynı zamanda Nermin Teyzenin çocuklarının eğitimine de katkıda bulunacaksınız.İlk açılış benden olsun 2 tane Pembe Banyo Lif’i alıyorum🙂
BLOG SAHİBİ ARKADAŞLARIMDAN DA BİR RİCAM VAR; BLOGLARINDA NERMİN TEYZENİN DURUMUNU ANLATARAK BANYO LİFİ SATIŞLARINDAN BAHSEDEN VE YORUM OLARAK BU YAZININ ALTINA BİLDİREN,2 KİŞİYE ÇEKİLİŞ İLE (ÜCRETİNİ KENDİM ÖDEYEREK) BANYO LİFİ,1 KİŞİYE DE SÜPRİZ BİR  HEDİYE VERECEĞİM.(BLOG SAHİPLERİ +3 ÇEKİLİŞ HAKKI KAZANACAKLARDIR)
BLOG SAHİBİ OLMAYAN AMA KAMPANYAYA KATILMAK İSTEYEN ARKADAŞLARDAÇEVRELERİNE BU KONUDAN BAHSEDEREK,BU YAZININ ALTINA YORUM YAZIP,VEYA BANA MAİL OLARAK KATILIMLARINI BİLDİREREK  ÇEKİLİŞE KATILABİLİRLER.
ALMAK İSTEYENLER İÇİN “BANYO LİF’İ ADET 10 TL’dir  (Adrese teslim olarak gönderilecektir,Kargo ücretini ben ödeyeceğim)
SATIN ALMAK İÇİN nesetuana@mynet.com adresinden bana hangi renk lif isteğinizi,adresinizi mail olarak yazarak ,Banyo Lif’i bedelinin Ödemesinin yapılacağı banka hesap numaralarını alabilirsiniz.Ödemenin yapıldığı tarihten itibaren 3 gün içerisinde kargonuz adresinize teslim edilecektir.
BANYO LİF’İ ÖRNEKLERİ;
 
‘Ey Rabbimiz! biz kendimize zülmettik,Eğer bizi bağışlamaz ve bize acımazsan mutlaka ziyan edenlerden oluruz'(A’raf 23)

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Satılık Neler Var? içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

