Oyalama Kağıdından Gelen Şirin Hediye :)

  
   Pazartesi günü oyalama kağıdın da 1.olan,”Katıklı Ekmek” tarifimden sizlere burada bahsetmiştim.
    Bugün süpriz hediyem gelmiş,çok sevindim.Evimiz için oldukça gerekli bir üründü,Ve de kullanışlı bir ürün.Saklama kablarını çok seviyorum,özellikle cam olanlarını..Cam kablar her zaman diğerlerine göre daha sağlıklı ve kullanışlı olurlar.
    Hediye almak ve vermek çok güzel bir duygu..
    Gelen minik ve şeker hediyenin fotoğrafını ekledim.Oyalama kağıdına çok teşekkür ediyorum.🙂

                                       PAŞABAHÇE SNOWBOX

GÜZEL BİR YAZI;
Hz. Ebu Hureyre radıyallahu anh anlatıyor: “Resülullah aleyhissalâtu vesselâm buyurdular ki:

Hediyeleşin, zira hediye, kalpteki kuşkuları giderir. Komşu kadın, komşusu kadından gelen (hediyeyi) hakir görmesin, bir koyun paçası olsa bile.”


Tirmizî, Vela ve’l-Hibe 6, (2131).

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Günlük, Hediyelerim içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

