Güne Güzel Başlayalım

Merhabalar,

Canlarım bugün size güzel haberlerim var,kış yüzünü bizlere nihayet gösterdi,hemde sert ifadesiyle yaptı başlangıcını..Sabah yağmur ve soğuk ile uyandım.Pencereden aşağıya yağmur suları süzülürken,yağmurda kalmış kedilere gözüm çarptı.Zavallıcıklar öyle çok ıslanıyorlardı ki😦 Hemen mutfak masamızın naylon örtüsünü ve kitap kartonlarımdan birini alıp aşağıya indim.Onlara güzel bir ev yaptım,Islanmasınlar diye apartmanın altına minik kedileri koydum.Onları ıslanmaktan kurtardım ama ben hasta oldum sanırım.Bir de son aylarda domuz gribi hastalığı çıktı.Sizler ne düşünüyorsunuz bilmiyorum arkadaşlar,ama ben anlamış değilim.Her yıl bir hayvancığı bize öcü gibi lanse ettiriyorlar.Önceki yıllarda da hatırlarsanız kuş gribi,deli dana..vs gibi hastalıklar vardı,şimdii sonuç olarak domuz gribi sadece domuzlardan gelmiyor.Bu virüs Hertürlü pislikten bulaşabilir.Temizliğe son derece önem vermeliyiz.Özellikle evimizde dahi en sık kullanılan pencere ve kapı kollarını sürekli defenfekte özellikli temizlik malzemeleriyle silmeliyiz.Özellikle Okula giden çocuklarımızın temizliğine çok dikkat etmeliyiz,çünkü bir okulda yüzlerce farklı aileden,farklı yerlerden gelen çocuklar var.Bu gibi toplu alanlarda bakterilerin yayılma şansını artırıyor,Çocuklarımızı sürekli ellerini yıkamaları konusunda sık sık uyarmalıyız.


evettt,güzel haberlerim var demiştim.Bloglarda gezinir iken hoş bir site keşfettim.Hediye kazanabileceğiniz bir yarışma var,sizlerle paylaşıyorum ve mutlaka siteyi ziyaret etmenizi öneriyorum.Hediyelerden bir bölümünün de siteden alıntı yaparak resmini ekliyorum.








KİM HEDİYE KAZANMAK İSTER?
Yarışmaya hemen katılmak için burayı tıklayın

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Kampanyalar içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

