Kibrit Kutusundan Fotoğraf Makinesi

2 adet Kodak fotoğraf makinası filmi arasına yapıştırıcılarla tutturulmuş olan parça yalnızca bir kibrit kutusu..
Bu fotoğraf makinesi ile çekilen fotoğrafların kaç megapiksel olduğu da merak konusu. :)
El yapımı bu makinenin görünümü ve tasarlanışı hoş olsa da modern makineler varken bunu kullanırsanız, fotoğraflarınız yandığı zaman çektiğiniz kareler boşa gidecektir.


Kibrit Kutusundan Fotoğraf Makinesi, kibrit kutusundan fotoğraf makinesi yapımı

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Ben Bugün Bunu Öğrendim, Beğendim Paylaştım, Denemek Lazım, Diy, Garip Şeyler, Nasıl Yapılır?Nedir? içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Kibrit Kutusundan Fotoğraf Makinesi için 1 cevap

  1. Recep Altun dedi ki:

    Merhabalar,

    Harika bir şekilde dizayn edilmiş olan bu fotoğraf makinasının görünümünü çok beğendim. Bizler çocukluğumuzda oyuncaklarımızı hep kendimiz yapardık. Ben de çocukluğum da fotoğraf makinası yapmıştım. Ancak benim çocukluğum da yaptığım makina böyle sizinki gibi güzel değildi. Basit bir tahta parçasının ön tarafına çivilerle yerleştirdiğim bir ayna vardı. Fotoğrafını çekeceğim nesneyi aynaya yansıtır sanki üstte de deklanşör varmış gibi parmağımla tahta parçasına dokunmakla fotoğraf çekmiş gibi büyük bir keyif alırdım.

    Bu güzel muhteşem paylaşımınız için sizi kutlarım. Emeğinize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim.

    En Güzel'e emanet olun ve sağlıcakla kalın efendim, saygılarımla.

Bir Cevap Yazın

