Avon Rujları

 Avon bölge temsilcisinden dolayı yaşadığım kısa bir sıkıntıdan daha önce bahsetmiştim. Neyseki sorunum giderildi ve Avon Müşteri Temsilcileri konu ile çok ilgilendiler.Satış temsilciliğinden çıkmak istediğimi kendilerine iletmiştim, ancak bir kaç defa arayarak bundan sonra böyle bir olumsuzluğun olmayacağını beyan ettiler, gayet ilgili davrandılar.Avon müşteri temsilcilerinden özellikle Pınar Hanım’a çok teşekkür ederim.
Yine de bir güvensizlik oluştuğunu söyleyebilirim.Bu nedenle uğradığım haksızlığı gidermek için temsilci sürem dolmuş olmasına rağmen 1 ay daha uzatıldı.Bu fırsattan yararlanarak, hediye almak isteyen arkadaşlarıma Anneler günü için güzel takılar aldık.(Takılar geince paylaşacağım)
Makyaj malzemelerimi karıştırırken, Avondan gelen tester rujları buldum.En çok kullandığım renkleri sıraladım;
Günlük olarak kullanılabilecek şeffaf renkler; latte, wope rose, late.
Diğer renklerin gece kullanılması daha iyi olur çünkü oldukça koyular.Kırmızı tonlarında ruj arıyorsanız Golden Wine ideal,ışıltılı  bir seçim olacaktır.

Neşe Tuana

yazdikcayasiyorum hakkında

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Kozmetik Ürünleri, Makyaj içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Avon Rujları için 4 cevap

  1. Minder dedi ki:

    Ne güzeller minik minik her renkten var:)

  2. Neşetuana dedi ki:

    Minder; evet böyle daha iyi oluyor, her renkten:)

  3. cecilia dedi ki:

    çok güzel renkler bayıldım, hem de gramajı az bitirme derdi de yok :)

  4. Neşetuana dedi ki:

    cecilia; evet, az olunca daha iyi oluyor galiba, her renkten rahatça kullanılabilir.:)

Bir Cevap Yazın

